بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قاسم دهنوي بازيکن سپاهان است يا پرسپوليس!؟

http://axgig.com/images/50164767982784150589.jpg

اسماعيل حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي درباره شرايط قاسم دهنوي عنوان کرد: جريمه شخصي او جاي خود باقي است و قانونا در اين باره راي مي‌دهيم. اينکه در کدام باشگاه بازي کنند بحثش فرق مي‌کند. زماني که دهنوي به سپاهان پيوسته بود پرسپوليس لايحه تکميلي براي ما ارسال کرد
اما هم‌اکنون که به پرسپوليس رفته جريان پرونده تغيير مي‌کند ما کاري نداريم او در کدام باشگاه بازي مي‌کند، جريمه شخصي او را اعلام خواهيم کرد.
بزرگترين پيروزي:
ما که متوجه نشديم رفتن دهنوي به پرسپوليس باعث فرق کردن قضيه شده يعني چي؟
يعني امکان داره دهنوي به سپاهان برگرده و در نتيجه ليست سهميه ليگ برتري اين باشگاه رو پر کنه و در نهايت باعث باطل شدن قرارداد اين باشگاه با مجتبي جباري بشود!؟
اما ميدانيم که بايد بر ماجراي کشمکش بوجود آمده بر سر انتقال قاسم دهنوي و جر و بحثهاي دو باشگاه سپاهان و پرسپوليس در خصوص اين بازيکن بيشتر زوم کنيم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 4 / 1392برچسب:فصل نقل و انتقالات,قاسم دهنوی,کمیته انضباطی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com